hayalim35 Oykum76 bnde devlet hastanesinde doğum yaptım ilki zordu 2.si çok daha güzeldi her doğum aynı değil
Umut_aras ilkgozagrim__ niye doğmuyor bu bebisler ya sanciyi çekiyorlar çekiyorlar yok sezeryana donuyorlar
Umut_aras ilkgozagrim__ yanlış anlamayın sezeryana karşı değilim hatta bende sezeryan olmak istiyorum yani pozisyon yanlışsa doktor seni hiç bekletmemeli niye sanciyi cektiriyorlar ya da niye yarım kalıyor üç cmlik açık olan birinin vajenj