Maryhoney ilkgozagrim__ benim ikinci gebeliğim.ilkinde 8 cm le gittim normal doğum yaptım 41.hadtada şuan 40 olcam yarın sabah kontrolüm var 39 da gittiğimde 2 cm dediler geldim geri de 4 cm üstüne çıkmayınca devlette sezeryan oluyormuymus bilmiyorum ben
ilkgozagrim__ Maryhoney evet benim bebeğim oksijensiz kalmış suyu azalmış o yüzden sezaryen oldum zorunlu