Meralkosar benim sezeryandan sonra kanamam çok yoğun olduğundan beş altı defa gelip karnıma bastırdılar kum torbası da koymuşlardı 4 saat kadar kaldı, uyuşukluk geçmeye başlayınca yine bastırma olayı oldu o çok kötü canımı yaktı ama kanamam yoğun olduğu için mecburdu ilaçlarla anca toparlayabildiler benim odam tek kişilikti