Benim şansımdan mı bilemiyorum bana kontrollerde hep ilgisiz doktor denk geldi.2.Sezeryanım olacağı için de emin olamadım kim denk gelirse o giriyormuş sonuçta o kadar kat kesilecek ben olduğum için eşimi ikna edip özele geçiş yaptım.Çalışanların muamelesi çok kötü bence normalde ultrason kağıdı vermiyorlarmış bana nasıl vermişler gibi konuşmalar geçti hiç hoşuma gitmedi.O yüzden özele geçtim.