Meralkosar ben 29.haftami bitiricem, en basindan beri hatta hamile kalmadan once de sehir hadtanesine gidiyordum zeliha hanima,hem doktorumdan hem hastaneden gercekten memnunum. Esim diretti ozele vs gidelim diye istemedim sehir hastanesinin ekipmanlari yeni, odalari gercekten cok iyi daha onceden kalmistik baska bir bolumde. İlgi alaka olarakta bence kadin dogum polkiliniginde cogu doktor ve alt birim calisanlari iyi.