Merhaba 3 gün önce doğum yaptım memnun kalmadım doğum saatim sahura denk geldi doğumhanede tek bir doktor yoktu 1 tane ebe vardı o doğurttu daha başlamadan makasla kesiler attı.benim için bir faciaydı popoma kadar dikişim var bana sakın kabız olma yoksa dikişlerin patlar dediler pişmanım eşime diretip özel hastaneye değilde devlete gittiğim için😐