buse76 rumeysa_mom tamam canım bugün de test yaptım silik çıktı bence daha çok yeni galiba ondan bayram sonu kan vermeyi düşünüyorum
Lalemmm12 buse76 fotoyu gördüm hayırlı olsun bende öyle öğrendim ama 10 günüm vardı 🤭🤭 adetin geciksin biraz daha kan ver zaten direk ultrason ile bakarlar
buse76 Lalemmm12 yaa teşekkür ederim inşallah vardır bugün Gine teat yaptım silik çıktı galiba çok yeni yerleşme aşamasında 😂😂bayram sonrası kan vereyim hem de ultrasonla bakarlar
Mrvkurt buse76 Ayyy aynı dönemde hamile kalmışız haftamız bat tarihlerimiz dahi aynı canım silik çizgi görüyorum bende hayırlı olsun inşallah 🤲🏼🥰🌸
baharmom35 buse76 sonucunu çok merak ediyorum çünkü böyle kırmızı yayılmışsa test de bozuk olabilir o ihtimali de düşün sonra çok üzülme inşallah pozitiftir 🤲
buse76 Böyle çıktı kızlar bugün de çok çok silik uygulmaya göre 2+6 gösteriyor çok yeni ondan mi böyle
Meleek61 buse76 çok silik gördüm ben inşallah vardır canım Allah nasip etsin inşallah bat ne zamandı yumurtlama üstünden kaç gün geçti ?
buse76 Meleek61 10 11 Nisan bat canısı inşallah vardır çok çok istiyorum bir yıldır ilk defa böyle oldu her ay hep tek olurdu yumurtlama değilde adetten hemen sonra değerlendirme yapmıştım galiba yumurta varmış hemen. Çatladı muhtemelen
Mrvkurt buse76 benim 8 gün varken yaptım silik çıktı şimdi 4 gün var adetime yaptım çizgi daha belirginleşti canım