Mrvkurt buse76 benim 8 gün varken yaptım silik çıktı şimdi 4 gün var adetime yaptım çizgi daha belirginleşti canım
baharmom35 buse76 sonucunu çok merak ediyorum çünkü böyle kırmızı yayılmışsa test de bozuk olabilir o ihtimali de düşün sonra çok üzülme inşallah pozitiftir 🤲
buse76 Negatif kızlar sakın evde ki teste inanıp hamileyim demeyin benim evde ki testler pozitif çıktı kanda çıkmadı en kesin sonuç kan testi verin