buse76 Derennn700 inşallah canım benim Rabbim benim gibi isteyip dileyen herkese nasip etsin ♥️🥰 inşallah vardır
UmayAsya prens_prenses_annesi Bende kızımda 3 gün önce yapmıştım bunda çıkmıştı ama geçen ay başka bi test yaptım 2.gebelik için uzun olan testten 2.silik çizgi çıktı gebelik yok adet oldum
prens_prenses_annesi UmayAsya erken gebelik testi yapmissin onlar cok yaniltiyo asla tavsiye etmiyorum
prens_prenses_annesi buse76 iyiki yapmamissin ben adetime 10 gun vrken normal testle ogrendim silik cizgiyle erken gebelik tersti yaptim net cikar diye onda daha cok silikti en iyisi normal test
prens_prenses_annesi buse76 testi tekrarlama bnce direk kan ver tekrarlasanda silik cikicak bn 3 4 gun arayla yeniden yapmama ragmen 3. Testimde silikti
rumeysa_mom buse76 maşallah canım pozitif gözüküyor inşallah vardır testi yarın tekrarla ve kan ver bat ne zaman