Azra8Engin beni de bugün biraz korkuttu aslında doktor karnın hiç büyümemiş, hiç beslenememişsin dedi. Üzüldüm de bebişe iyi bakamıyorum mu diye. Hâlbuki neredeyse 10 kg aldım, ailemde genetik, gebeliklerinde öyle kocaman karnı olmadı ablamlarin , doğumdan sonra hiç doğurmamış gibilerdi. insAllah hayırla ve sağlıkla doğarlar