Ego hayır keşke bastırsaydım kürtajdan sonra. Zaten ilk düşük normal deyip sallamadılar hiç ben de kaç kez randevu aldım gitmek nasip olmadı gitsem diyecektim mecbur yalan söyleyip. Şimdi kimyasal olunca doktor isteyeceğini söyledi. Kan uyuşmazlığı var bizde ben negatifim belki bir ihtimal ondan olabilir diye düşünülüyor. Yine de inşallah tedavisi olan bir şeydir. Bazen hiçbir sıkıntı olmayıp tamamen şansa düşükler oluyor o daha yıpratıcı. Sen de mi kimyasal geçirdin ?