2 gün önce beta değerim 9du bugün 7 olmuş doktor her an adet olabilirsin dedi. Bugün adet gecikmemin 3. Günü. Stresten başım çok felaket ağrıyor ne zaman adet olurum tahmini bilen yaşayan birileri var mı çok mutsuzum 🙏🏻 bi evladım var ama 7-8 aydır 2. İçin uğraşıyoruz bi umut bu sefer olur sandım ama olmadı 😔