Bbk88 normal tabi canım eğer bir sorun yoksa eşin ve sende bekleme süresi 12 ay çünkü kimyasal da olsa sen normal şartlarla gebe kala biliyorsun. Eltimin boş gebeliği oldu bir sene sonra tekrar çocuğu oldu ben Eylül ayında düşük yaptım şimdi nasip oldu ki öncesinde çocuğum var normal oldu 6 yaşında iki senedir istiyordum daha yeni rabbim nasip etti akışına bırak ben cidden artık dedim olmuyor galiba var bir hayır dedim akışına bıraktım yaptım dikkat ettim yattım yumurtlamaya baktım vs oldu şükür 4 haftalık şuan bilmiyorum devam edecek mi gebeliğim hayırlı sağlıklı olsun🤲🏻 isteyen herkesin akışına bırak özellikle rengli biter bitmez bitti günü değerlendirin❤️ aklından diğer olasılıkları çıkart önce sorun yoksa