Benimde oğlum var ama 2. Mim kız olması gibi bi isteğim veya merakım yok yok yani erkek olursa yine çok mutlu olurum çünkü oğlumu o kadar seviyorum ki diyorum ki aynısından bi daha olsun (tabiki aynısı olmacam demek istediğim bu değil aman çarpıtılmasın) yani ikinci de kız olsun gibi düşüncem yok kız olursa da sevinirim kız çocuk da merak ediyorum olmadığı için
Ama çevrede hep bi baslı var kim varsa etrafımdan ama hepsi bana diyormuş inşallah kız olur inşallah bu kızdır hadi bu sefer kız olsun inşallah bilmem ne herkes kız doğurmam için duacı çok saçma bence sizene yani kız mı erkek mi ya da benim için benim bebeğim hakkında cinsiyet duası etmeleri garip ve saçmalık geliyor belki ben erkek istiyorum tekrar sen niye inşallah maşallah kız duası yapıyorsun kimseye de yok öyle demeyin de diyemiyorum ama
Herkes bi sınır koymuş kendince bana bi tane de kız olsun yeter iki tane
Şu yorumdan yıldım artık ya ben 4-5 tane doğurulan belki bu olmasa 3. Kız olur
Hele bunu desem tam kıyamet kopar
Doğurmamızla alakalı insanlar dehşete kapılıyor sayıyı da onlar belirliyor 2 yeter aman sakın 3 yapma yorumu baydı ya ,kimse haddini bilmiyor ve hamile bi insana mümkünse hiç yorum yapılmasın hele sormadan asla
Kadın demişki kızım var oğlum olsun istiyorum tabi sağlıklı olsun hayırlı olsun ama oğlum olsun demiş kötü hiç bişey yok ayrım falan da göremedim yani ayrımcı diye bi de siz burda linçleyince kimseye fayda olmuyor insanız nefsimiz var oğul veya kız çocuk isteyebiliriz çok normal bi durum herkes bi cinsiyeti daha çok ister anne kız baba erkek çocuk ister vs böyle yorumlar hep yapılır sıradan bi durum yani sola yatılır kız olsun diye mesela bunlar hurafe evet ama yinede bununla alakalı hurafeler de oluştuğuna göre ki inanan çok fazla insan var yani diyebilirsiniz ki
Ablacım yat sağına kocana da söyle bol bol havuç yesin yumurtladıktan sonra da ilişki yaşa ihtimal çoğalıyor gerisini de Allah’a bırak olmadysada hayırlısı buymuş kızın oldu
Bu kadın kızı olunca üzülmeyecek yine onu sevip mutlu olacak kızınım yüzüne niye bakamasın o yaptı doğurdu büyütecek insan evladını sevmez mi hiç kızı olunca sanki kadın sevmeyecekmiş gibi azarlamayın kadını birazcık herkes bi empati yapsın biley yorumlarken ya
Ay yoruldum vallahi parmaklarım felç oldu