3oglum var suan 4.hamileyim cinsiyetini henuz bilmiyorum, banada herkes kizlari övüyor erkek evde beslenmez allah sabir versin kizlar cok uslu diyip duruyolar 😁insan kendine olmayani tatmak ister bence bu cok normal mesela 3kizim olsaydi 4.oglum olsun isterdim tabi basta saglikli hayirli olmak üzere ama ilk gebeliginse bence hic cinsiyete takilma. kibir konusuna gelince valla buzamana kafar hic öyle hissetmedim rabbim verdi benim marifetim degilki oglan evlatlarimin olmasi