Roromu76 siz hiçbir şekilde bebeğin cinsiyetini belirleyemezsiniz. hayırlı ve sağlıklı olmasını dileyin yeterli 🙏🏻 erkek olur arsız olur hırsız olur hayırsız olur, dualarımızı dikkatli etmemiz gerektiğine inanırım her daim. Kibirli erkek annelerine de çok aldırmayın, sözüm meclisten ve genellemeden dışarı yanlış anlaşılmasın, çocukları kapı yalamasın diye bütün gün peşlerinden koşabiliyorlar 😊 cinsiyetle hayırlı evlat olunmuyor yani, kimse kızı ya da oğlu olduğu için bir şey başarmış olmuyor , siz de böyle şeylere kafa yormayın bence 🥲