xazall bence biraz kötü hastane ne kadar sıcak olsoda insan usutuyor ben kansizim yazın bile usurum ben doğum yaptığında tam kar soğuğu vardı bı hafta yenidoğan yoğun bakımda kalfik kar yağdı o zaman aşırı soğuktu kendin için değilde çocuk için tedirgin oluyorsun