xazall Aralık ayında, Doğuma gidenler burdamı? 😍🤍 Ben 5 haftalık hamileyim Aralık 2,3 gibi doğum olcak.
tubik_ xazall 7 Aralık 2020 de kızımı kucağıma aldım. Kışın doğum yapmak çok avantajlı bende, evdesiniz ve bebek büyüdüğünde yaza girmiş oluyorsunuz.
Eylul5961 xazall benimde 2 aralık gözüküyor gunlerimiz ayni insallah kar kis kiyamet olmaz sansimiza :)
Naimemiray123 sumerveyilmaz selam teste ciktimi hamileliginiz. Ben de ayni haftadayim teste cikmadi. Siz nasil ogrendiniz?
xazall @"sumerveyilmaz tebrik ederim 😍 sizin adınıza çok sewindim bende 10 gün önce öğrendim test yaptım
Prensesbii15 Aysedirem ne güzel aynıyız bişey sorcam ben pazrtsi hastaneye gittim ilk ultrasona Drun verdiği ultrason kağıdında 6+1 yazıyor ama son adete göre hesaplayinca 6+4 anlamafim senin son adetin tarihin ne?
xazall @Prensesbii15 kasım sonu aralık başı gibi olcak biraz soguk havalar ama olsun sağlıkla olsunda
Prensesbii15 xazall evet sağlıklı olsunlarsa gerisi bı şekilde hallolur ilk oğlumda 29 ocakta doğdu soğuklarda
tubik_ xazall bence hiç öyle düşünmeyin, kışın evde oluyoruz pek gelen giden olmuyor hasta da olmuyor bebişler ben çok rahat etmiştim. Ama şuan 2. Ye hamileyim ve ağustosta doğum var ne yapıcam yaz ortasında diye düşünüyorum
Egenin_annesi xazall kendim aklıma geldi geçen yıl 5 mart döngü günüm ama ben 19 nisan arefe günü öğredim hamile olduğumu 1 aralıkda doğumum oldu şuan 4 aylık olduk 😅 nereden nereye seneye sen yazarsın bu şekilde
Bimervy Prensesbii15 geç döllenme olabiliyor canım bende 7. Haftadayım adet tarihine göre ama dün doktor 6 hafta dedi
Eda0705 Prensesbii15 canım ben öğrendiğimdr 6+2 dedi bana. Ama son adete göre 7+5 olman gerekiyordu geç döllenme olmus dedi. Uygulamaya bakma yani sen. Doktorun onu hesaplıyor. Kız zaten bi kaç gün var arada ne fark eder😂