Berel06 yıllardır tek bir sağlıklı bebeknicin ne paralar döktük ne iğneler ilaçlar operasyonlar gördüm geçirdim 2 kurtajim oldu psikolojik olarak yaşadıklarımı saymayayim bile. Eşimle en son olmazda da nasip dedik ama hep içimizde ukteydi yine tüp bebek deneyecekken doğal yolla kaldım şimdi gece gunduz dua ediyorum sağlıklı olsun bu kez diye tüm yaşadıklarımızı unuttuk 2 haftada . Bir de böyle cahillikle görüp duyunca iyice deliriyorum. Allah kimseyi evlatla sınamasın