Zeze1sena- insanlar bilip bilmeden linçler her şeyi ben öyle biri değilim sizi çok iyi anlıyorum bu tarz şeyler hala var olan şeyler kız erkek fark etmez tabi ama sırf kız doğurdu diye onu boşayan adamlar var çok gördüm bazı ailelerde geçmişten günümüze kadar gelmiş bişey kız erkek cinsiyet ayrımı gibi eşimin anneanesi de öyle gelininin 1 kızı var yine kızı olucak diye kadını teseli etmiş şaka gibi diğer gelinide kız doğurdu torunuda hamile oda kız Bizim cinsiyeti tam belli değil erkek olursa kesinlikle söylemeyiz kadın her erkek çocuğu olan birine şunu diyor bak şansımız yoktur benim oğullarımin şansı yoktur bu ne biçim cümle erkek torunları da var bir sürü kadının gözü doymuyor kendi kızlarını da sevmiyor demek istediğim benimde çevremde gördüğüm bunlar böyle şeylerin var olması çok üzücü kız erkek ayrımı yapan biri değilim aynı şekilde eşim ve aileside ama bazı ailelerde var yani yaşamayan anlmaz tanıklık etmeyen de anlamaz