Zeze1sena- Rabbim hayirli evlat nasip etsin. Kizi erkegi cok takmayin bence. Erkek olup hayirsiz olursa ? Erkek olup allah korusun özürlü hasta olursa ? Erkek olup kiz cocuklariniza sahip cikmazsa? Bunlari düsündünüz mü hic ? Bence sadece hayirlisini dileyin. Böyle düsünmeniz cok yanlis. Evlat sahibi olmak isteyen onca kadin varken , cinsiyete neden takildiniz. Rabbim isterse nasip eder, olmazsa da olmaz. Bunada sükür edin bence. Eli ayagi düzgün olsun saglikli olsun önemli olan bu. Etrafinizdaki insanlara da haddinizi bildirin. Onlar ne karisiyor rabbimin isine ? Sizde bukadar cahil olmayin. Rabbim gönlünüze göre versin . Herseyde vardir bir Hayir ☺️