Biz 3 kız kardeşiz.. anneme de aynı baskılar yapıldı etraf tarafından.. kocan evlenir uşak et bi tane falan filan.. annem dayanamadı çok dualar etti 40ında doğurdu bi erkek.. ve şimdi 16 yaşında erkek kardeşim çocukluğundan beri o kadar yaramaz o kadar asi ki.. anneme babama çok çektirdi ve çok çektirecek gibi duruyor o kadar ki annem Allah alsın seni dediği bile oluyor.. okul okumuyor , sabahtan akşama evde bilgisayar başında , her dediği olacak herşey önüne gelecek , benim çocukları dövüyor devamlı , oraya ne zaman gitsem huzursuz geri dönüyorum, yani demem o ki hiç bir şeyi ısrarla istemeyeceksin, rabbim vermiyorsa vardır bir hayır…