Aytlkya valla ben 36.haftama giriyorum bayramda da 37 haftalık olucam 12 kilo aldım 😂 bayramda doğurmazsam gezicem valla 😁 ama öyle bayramlaşmaya falan değil 🫣 Uşak’ta olcaz biz ulubey kanyonu,clandras köprüsü,taşyaran vadisi falan var burda hamileliğimde gitmeyi çok istedim anca bu zamana denk geldi dediğim gibi doğurmazsam gidicem,köyümüzde de ağaçlar çiçek açmış mis gibi 🥰 bayramlığımı da daha bugün aldım daha doğmamış bebişe de eksiklerini aldım, tamamız artık 🫡🧿