gokcegn21 Ezgikurt terikoton elbiseler yazın kullanışlı olmuyor canm çok sıcak tutuyor anca mevsim geçişlerinde giyersinjz. Ya da bulunduğunuz yer serin bir yerse sıkıntı yok
gokcegn21 Deletedmom_72 çok teşekkür ederim canım. 1300 kargo dahil. Köye gideceğim için orda Nisan kına falan oluyor hem de bayram giyerim dedim ☺️
huysuz__ Betullkaratass uff sizin daha zor🥲 ama bizde de özel gün falan yok hiç, bi Tek evlilik yıl dönümü izin hakkı var 😁
Havva2626 Betullkaratass Benimkide gardiyan çok zor çalışma şartları, cumartesi pazar bile çalışıyorlar, sabahtan geceye kadar kocamı bekliyorum. 😔😔
Yaprakdokumuseverr Bi bundan bi de ekru rengini aldım yine öyle bol diktirdiğim bi tuniğim de var. Altlarına lastikli bol paça çekiyorum missss. Çok rahat oluyor. Şıklık düşünemem bu bayram 😅
karagozzeynep21com Rabiul çok rahat şuan ideal ama iyice sıcaklarda yakar bir kumaş gibi ama ben cekwtle hırkayöa çorapla botla giydim bu zamana kadar şuan böylece giyiliyor beline kemer takayım diyordum ama çok kısa oluyor öyle bana göbek de kaldırdığından
Ezgikurt Safie2020 tam yazlik guzel kumasi ama ben buyuk almisim biraz yaz boyu karnim buyudukce giyerim
Serendipity16 Şu tarz elbiseler geçen yaz çok modaydı bende de 2 model var hamilelikte çok rahat pamuklu güzel kumaşları ben doğumdan sonrada sık sık giyeceğimi düşünüyorum önü de düğmeli rahat olur
Rabiul karagozzeynep21com Oznurkk Kızlar bunları aldım takım yaptım elbiseler bugün geldi fulla modanın mağazası varmış bize biraz yakın yeni açılmış sanırım oraya gittim tesettürlüler içinde çok güzel alt alınabilir çok rahat https://mutluresim.com/image/zbMMZS https://mutluresim.com/image/zbMwlo