Aytlkya Betullkaratass hayırlısı olsun canım hakkınızda hakkari iş açısından rahat eşim rahat ama imkanlar aktivite kısıtlı 🤗
Aytlkya Betullkaratass ay kesinlikle benim doğum mayıs tayin haziran aynı zamana denk geliyor hemen hemen
Mine-tayfun Oznurkk ikisi arasında kararsızım havalar nasıl olcak bilmiyorum üstüme bişey almak istemiyorum
Havva2626 Betullkaratass Benimkide gardiyan çok zor çalışma şartları, cumartesi pazar bile çalışıyorlar, sabahtan geceye kadar kocamı bekliyorum. 😔😔
Aytlkya myangelson bizde haziran temmuz işte tercihlerin açılmasını bekliyoruz siz nereyi düşünüyorsunuz
0Z1988 https://ty.gl/pu6ymowqzx Bu elbiseyi aldım bende bide beyazını aldım gayet güzel geldi ama 44 beden anca oldu 36.haftamdayım
Kaktuscekirdegi MorKelebek54 ayy ben bunun kahverengini aldım göbekten dolayı o kadar cirkin durdu ki bende bide benim boyum kısa bende hiç hoş olmadı iadeyle de uğraşmadım dolapta kaldı öyle🤦🏻♀️
MorKelebek54 Kaktuscekirdegi valla mi 😂 iyi ki almamisim o zaman o tarzda baska aldim o cok cok daha iyi oldu karnim da cok belli olsun istemiyodum aldigim tam oldu tabi gebelikden sonra olcagini cok sankiuorum ama en kotu daraltiyim nabalim 😂
bebisliozlem Kaktuscekirdegi ay yine yangınlar yine ben o zaman demeeeee 😂 @MorKelebek54 E kızlar bende bu tulumlardan aldım ama serin olur buralar altına uzun kollu bir şeyler alcam artık addax’tan mı bulurum, defactodan mı bakarım ona 😭 42 beden aldım inşallah olur dhdndb Oversize trençkotum vardı bu tulumun renginden biraz açık renk onu falan giyerim diye düşünüyorum bir de 🫣