eceyc314 dogurangaplumba ilk gebeliğimde decathlonda uyguna spor ayakkabı almıştım yanlardan genişti ve rahat bir ayakkabıydı. Oraya bakabilirsiniz. Gerçi şimdi ne kadar uygundur bilemiyorum🤷🏻♀️😅
asell13 busraali22-08 ben bugün bi avm gittim oğluma bayramlık almaya öldüm resmen eziyet daha da çıkmam
karagozzeynep21com Rabiul ben bu kremden kullanıyorum canım 155 50 kg medium tam oluyor resimdeki gibi şuan 7 aylık oldum ona göre uzundan falan iptal edersin belki small’ı diye yazıyorum
Rabiul karagozzeynep21com biliyorum canım bende git gel yaşadım hangisini alsam diye ama doğumdan sonra da kullanırım diye s tercih ettim teşekkür ederim ❤️ bende 165 - 55 kg ama kilo yok göbüş var 😆
Rabiul karagozzeynep21com bürümcük kumaş diyor penye değil sizdeki de bürümcük mü nasıl acaba rahat mı
karagozzeynep21com Rabiul çok rahat şuan ideal ama iyice sıcaklarda yakar bir kumaş gibi ama ben cekwtle hırkayöa çorapla botla giydim bu zamana kadar şuan böylece giyiliyor beline kemer takayım diyordum ama çok kısa oluyor öyle bana göbek de kaldırdığından
MorKelebek54 Oznurkk bu tazda bisi bakiuorum bunu alcaktim gonegimden dolayi olmaz diye riske atamadim kendim bakicam bugun bulamassam nkrmal elbise bakarim belki
Kaktuscekirdegi MorKelebek54 ayy ben bunun kahverengini aldım göbekten dolayı o kadar cirkin durdu ki bende bide benim boyum kısa bende hiç hoş olmadı iadeyle de uğraşmadım dolapta kaldı öyle🤦🏻♀️
Rabiul Oznurkk yaa kaç haftalıksınız benim haftam küçük pembiş olmayabilir zaten onu doğumdan sonrası için almıştım şimdi olursa giyerim ama 😆 aa bide sağana elbisem vardı ama oda olmaz sanırım daha hiç giyinemedim onuda olduğu gibi etiketli duruyor
bebisliozlem Oznurkk Ben eskiden kapalıydım elbise olarak eskiden giydiğim elbiselerden giymeyi düşünüyorum malum hiçbir şey olmuyor artık 🫣 Bu tulumları aldım sadece zaten şurda 4 haftam kaldı doğuma aslında gerekte yoktu da 🤣 doğumdan sonra, yazın falan da giyerim geçen ay kocamın doğum günümde aldığı 2 tane çanta ve beyaz spor ayakkabı var onlarla kombin yapıcam 🫣
Kelebekmisaliihayat ZeynepDuru17 ay ben de aynı. Bol tuniklerim ve kumaş pantolon var. Onlardan giyerim. Hem gurbetteyiz bi yere gitmeyeceğiz muhtemelen
ZeynepDuru17 Kelebekmisaliihayat vala bende gurbetteyim bayramda memlekete gidecem ama eşim dedi alırsan al ama ben bayramdan sonra doğum yapınca alırım ne gerek var bikere giyeceğim şey dedim aman boşver 🤣🤣🤣
gokcegn21 ben tesettürlü olduğum için bu elbiseden sipariş verdim efil efil çok rahat giyerken çıkarmak istemiyorum😂