Bende burda bi yazıda kız bebek isimleri başlığında kızım olursa eslem koymayı düşünüyorum yazdım burdan biri bana bir site attı orda erkek adı olduğu vs yazıyordu ama anlamına baktığımda güzel bir kuranda geçen anlamı var benimde kafam karıştı henüz cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa sanırım yine eslem koyarım çünkü içime çok siniyor 4 yaşında bir oğlum var adı eymen ve eslem isminin ona uyumlu olacağını düşünüyorum