Ramercan
Kesinlikle öyle. Internette araştırınca buna benzer başka yorumlar görebilirsiniz. Eslem üniseks bir isim değil, erkek ismi.
Ülkemizde 80 yaşında Ayhan, Muzaffer adlı kadınlar da var. Bu o isimleri kız ismi yapmıyor ki. Yıllardır Eslem’i yanlış bir şekilde kız ismi kullanıyoruz diye kız ismine dönüşmüyor. Anlam olarak basbayağı erkek ismi.
Başka bir siteden alıntı:
Ana dili Arapça olan biriyim ve isimler konusuna çok hakim biri olarak söyleyebilirim ki Eslem ismi kız ismi değil erkek ismidir. Birkaç erkek sabahelerin
ismi hatta bir sahabe kabilesinin de ismidir.
Bu ismi kızlarına verenlere sesleniyorum: Yapmayın etmeyin. Kulağa hoş geliyor diye kızınıza erkek ismi vermek doğru değil. Kızınız ilerde isminin bir erkek ismi olduğunu öğrenince size nasıl bir tepki verecek artık orasını siz düşünün.