Dusgezgincisi Minikkush9496 nisanın yedisi planlı sezeryanımız var Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
Betus0640 ilkgebeligiolanbiri günümüz aynıymış ☺️ nasıl var mı belirtiler, doğum şekliniz tarihiniz belli oldu mu
Zerda_arven ilkgebeligiolanbiri son 15 görünüyor 17 Nisan son ama ne zaman gelir bilgim yok ilk gebeligim
Misal26 Mltmbrz benle aynı aizinde 19 bende aşırı korku gerilme başladı normal olacak dogum ama korkuyorum nasıl olcak
Nazli08 Uygulamaya göre bugün bekleniyordu. 40+1 oldu henüz bekliyoruz sancı kasılma vs hiç belirti yok, hafta içi gelecek gibi hissediyorum 😍 Sağlıklı sıhhatli kavuşalim inşallah hepimizde
annebebek123 Nazli08 ben de 40+3 oldum gelmiyor benimki de bu haftaiçi bekliyorum inşallah sağlıkla 🙏🏻 29 Mart ta doğacaktı uygulamaya göre 🤣
nurcan355 Minikkush9496 son 9 gün kaldı ama kasılmalarım var aşağı bölgemde agrilarim var ve bebek hareketlerinde azalma var acile gitmeyi dusunuyorum suan
ebruu0505 nurcan355 benimde şuan uygulamada 36+3 ama normalde bi hafta önde doktor 19 nisanda almayı düşünüyor . Ama iki gündür vajina bölgemde aşırı ağrılar oluyor bide afedersiniz iki gündür lavaboya(büyük) çok çıkıyorum . Sizin nasıl ağrılarınız oluyor
nurcan355 ebruu0505 benim çok yoruldugumda ozellikle vajinamda agri oluyor batma seklinde ama 2 haftadır bu sekilde hic gecmedi yururken bile zorlaniyorum doktor enfeksiyon dedi ilac verdi ilac bitti ama yine gecmedi karnım birden cok sertlesiyor tas gibi oluyor 3 gundur de hareketleri cok fazla azaldi suan acile gidicem birsey mi oldu diye cok korkuyorum birsey yoksa bile icimi rahatlatmisim olurum
Gizem3514 ebruu0505 Haftalarımız aynı bende 2 gündür aynı durumdayım. Ama doktor kesin bir zaman vermiyor. Kalçamdan ayak parmaklarıma kadar inanılmaz bir ağrım var yürütmüyor bazen ağrı. 🤷🏼♀️😬
Meryem25_25 Gebesannee Çarşamba kontrol var canım bakalım ne diyecek doktor. 36 haftalık olcam Çarşamba
bdmn nurcan355 benimde cok ayakta kalınca vajinamda batma oluyor. Idrar yolu enfeksiyonu olmustum acaba vücut direncim düsüyor da tekrar mı nüksediyor diye düşünmeden edemiyorum 😶
-Nur42- Son 2 hafta bayramdan sonraki hafta gün vericegini söyledi doktorum gerçekten heyecan korku hepsi bir arada ❤️ sağlıkla gelsin miniklerimiz 😍