Edos123
Benim 10 aylık kızım var 10 ay önce normal doğum yapıcaktım son 2 hafta varken tansiyonlarım hep yüksek çıktı doktorum tansiyon ilacına başlattı düşmedi böyle giderse mecburi sezeryan yapıcaz dedi anneyle bebeği riske atamam dedi mecburi sezeryan oldum.. 2-3 gün ağrı oluyor illaki ama bir haftaya geçiyor o ağrılar, bir kaç ay dikkat de etmek gerekiyor (ağır falan kaldırmama gibi tedbir amaçlı) ama sonrasında eski haline dönüyorsun zaten..