Edos123 elbette herkesin bünyesi, psikolojisi vs farklı. Ben sağlık sebebi ile sezaryen olacağım, bu da beni mahvetmedi açıkçası. En hayırlısı neyse hepimiz için o olsun. Ama bence “normal doğumu yapamama, kaldıramama” gibi düşüncelerimizin olmasına gerek yok ya 🥺 deneyimlemediğiniz bir şeyse özellikle. Hem çevreden duyup kafamızda senaryolar kurmak, kendi kendimizi korkutmak bana doğru gelmiyor. O da farklı bir deneyim. Normal doğumun yapılış süreci zorsa sezaryenin de sonrası zor. Ama şimdiden kafanızda sonradan pişman olur muyum hissi varsa güzelce üstünde düşünün bence. Kadınlar var olduğundan beri doğum yapıyor, rahim buna göre yaratılmış. Eğer bir sağlık sorununuz yoksa, bebeğin bir problemi yoksa neden olmasın 🥺