Edos123 bende normal doğum çok istiyordum kontrole diye gittim 39+0 suyumun azaldığını ve acil doğuma alınmam gerektıgını söyledı doktorum çatı muamelesi oldum 1 cm açılma var dedı sunı sancı takıldı sürekli yürüyüş verdı açılmam olsun diye 1 saat sürdü açılma 2 cm geçmemiş suni sancı bana hiç etki etmedi sezeryan olmam gerektiğini söyledi ve oldum 15 dk sürmedi bebeğimi aldım kucagıma hiç ağrı çekmedim bebeği çılardıklarında kordon dolanmış boynuna üç kere tabı bunu bılmıyorduk çıkarırken ögrendık Allah hayırlı doğumlar versin her bebek kendı doğumuyla kendı nasıl istiyorsa öyle gelir riske atmayın derım Allah yardımcın olsun gülüm saglıkla kucagına al inşallah❤