Aabbccc iyiyim canım tüp bebeğe şubatta başlayacaktık güya ama hastanede sıra var yoğunluk var diye beklettiler şimdi aradılar adetin 3. Günü başlayacak diye ama bayrama denk geliyor 3-4 gün gecikmem lazım yoksa bi ay daha beklicem 🤦🏻♀️ çözüm arıyorum kendimce işte 🤭 sen nasılsın naptın