Ayshababy Fatmadali canım ben ilk hamilelimde kanamam vardi fitil vermişti duşuk olmamasi icin duşuklen sonuclandi yine ama neyse şuan dokturum icilme olan progestan verdi hamila kalmam icin ikiside farkli bence çünkü icilme olani soyluyor doktorlar ezaneciler bana dedi bu icilme olani ikisi farklidir
Fatmadali Aabbccc ayy çok sevindim ♥️ hadi hayırlı uğurlu olsun sağlıkla gelsin inşallah 🍀♥️ tüp bebekle kaldın değil mi
Aabbccc Fatmadali teşekkür ederim canım benim darısı sanada olsun ♥️ Evet canım tüp bebek iyikide yapmışım 😍
Boncukk123 Fatmadali doktorun ne sekılde al diyorsa öyle yap canım ağızdan zaten yan etki yapıyor bulantı kusma baş dönmesi gibi fitil daha iyi 🌸
Fatu baharmom35 Her şekilde geliyor normal yani o gittiği kadar gidiyor amma ve lakin ben günde üç kez alıyorum gece koyduğum zmn fazla gelmiyor gündüz olanlar bir saat kalkmmama rağmen geliyor oda normalmiş koydgnuz zman hemn kalkmamaya çalışın
baharmom35 Fatu 2 saat mutlaka üstüne uzanıyorum benim de öyle sabah taktıgımın üstüne hareket edince daha çok geliyor ama hemşireye de sordum yarayan yarıyor fazlalığı atıyor dedi
Ezgicimm Doktorum aşılama sonrası bana da fitil olarak verdi. 10 dk uzanma arkasından 15 dk yürüyüş önerdi. Burada yarım saat yatın diyenler olmuş kafam karıştı biraz. Bir de sormak istediğim fitil olarak kullananlarda kasık ve bel ağrısı yapıyor mu?
mavibahar Ezgicimm hayır yapmaz. Fitil olarak kullanıldığında yan etkisi daha az ya da hiç yoktur. Sadece hapın fazlası bir kaç saat snr iç çamaşırınıza çıkar ve fitil olarak alırsanız daha etkili olur. 😊
baharmom35 Ezgicimm ben üstüne tam tersi yatıyorum hareket etmiyorum ki geri gelmesin birde bende kasık bel ağrısı yapmadı gaz sorunu oldu sadece kasık bel ağrısı genelde tutunma belirtisi olarak yazıyor Burda kızlar tutulanlar da yani hep belirti o😂
yenianne0511 Fatmadali vajinal etkili canım seninkide vajinal için zaten 100 mg olanıda vajinal kullan diyen dr oluyor ama riskin fazla sanırım vajinal çok daha etkili ve mg zaten yüksek ağız alma
Papatyaseven34 Fatmadali ben buna yeni basladim yoğun bir kanama şikayeti ile gitmistim acile verdiler bana doktorum fitil olarak kullan demisti ama oral olarakta kullanılıyor bence doktorun ne dediyse o şekilde kullan canimmm ama vajinal kullanınca koku oluyor sizdede oluyormu
Fundahakanb Fatmadali progesyan hormonumu yükseltip bebek düşmesin diye beriyor . Fitil olarak kullandım . Ama akıp koku yapıyor bir süre sonra (kafama göre bıraktım ) si tabi doktorunuzu dinleyin .
Ezgicimm baharmom35 gaz sorunu bende de oluştu 😩 peki doktor mu önermişti size bu şekilde kullanmayı bir de onu sorayım çok yönlü bir ilaç gerçekten 😄 inşallah tutunmuştur da o yüzden ağrım vardır dünyalar benim olur 💕
baharmom35 Ezgicimm evet benım doktorum fitil olarak veriyor ilk sordum fitil olarak almasam olur mu olmaz dedi fitil olarak kullanmanı istiyorum dedi ama iyi oldu ağızdan çok yan etki yapıyormuş uzanmayı da hemşire anlatırken fitili koy üstüne uzan bi süre dedi ben uzanıyorum bayaaaa😂 üstüne yürü falan demedi
Bbk88 Fatmadali regl düzenlemesi için fitil olarak kullanıyorum ben reglimi düzenledi bebek olursa da tutunacak. Bu arada asilama tutmadı mı sizde kac kere yaptırdınız