Ah ah o kadar üzülüyorum şu duruma. Günde bir paket içerdim. Şimdi 5 dala düşürdüm ama bir de bana sorun. Hem vicdan azabı çekiyorum hem sinir yapıyorum. Dişlerimi sıkmaktan çenem ağrıyor. Sigara içmek mi daha kötü şuan yaşadığım stres mi çözemiyorum. Hiç içmemeyi o kadar çok isterdim ki. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde doktorum bebeğin gelişimini etkilemez ama düşük riskini artırır ve doğumu zorlaştırır, bir dumanda alsan bir pakette içsen aynı demişti.