Anne_6 38 haftalik gebeyim. Gunde 1 paket iciyordum. Tup bebekle ust uste hamile kalamayinca 3. Denememde biraktim. İlk baslarda cok caresiz hissediyordum. Depresiftim, devamli uyuyordum. Sonra birgun twitterda bir post gordum. ‘ Sigarayi nasil birakmayi basardiniz? Yorumlarda bulusalim’ yaziyordu.
Biri tek bir dalinda 0.25 mg nikotin bulunan birseye bahsedildigi kadar ihtiyacimiz olmadigini yazmisti. Dusundum ve cok mantikli geldi bana. 0.25 mg in vucut kolaylikla ustesinden gelebilir. Bu demek oluyor ki bagimlilik zihinde. Birde bu yonden dusunun. Gercekten bana faydasi oldu. Ara ara aklima icme fikri geldikce su icmek de fayda ediyor. Zihininizi devreye sokun lutfen. O ustesinden geliyor. İcinizdeki gucu hafife almayin.