Selamlar ,tam olarak böyle bir post arıyordum. 21. Haftadayım ve maalesef bırakmadım. Fakat dün kendime bir söz verdim ,bırakamadım diyemem çünkü yeterince denemediğimi düşünüyorum. Ne olursa olsun bu kadar güçlü varlıklar olarak yaratılıp sigaraya teslim olmayı dah fazla kabul edemem. Ayrıca bana baskı yapmasa da her sigara yaktığımda eşimin üzüldüğünün de farkındayım. İçimizde bir can büyüyor ve ona bir pencere açıp hayatı göstermeliyiz. Ben bugün sigarayı bir daha elime almamak üzere bırakmak niyetiyle uyandım, umarım sabrım ve gücüm bu sınavı atlatmaya yeter. 🤲🏻Bize bağlı olan bir can var , onun başına bir şey gelme ihtimali ve bunun vebali altında ezilmeye dayanamacak vicdanım. Ben tüm gücümle deneyeceğim kızlar . Yapabiliriz ..💪🏻