Becem ilk dogumumdu canım. Korkmadım, çünkü bebeklikten beri 3 çocuk büyüttüm azda olsa tecrübem vardı. Kardeşimi büyüttüm en önemlisi 😌 Odaya çıkmadan Doğum yaptığım yerde hemşire geldi. Memeyi böyle vereceksin falan diye gösterdi göğüslerimi sıktı süt gelsin diye çok fazla gelmedi tabi. Bi orda ilgilendi odaya çıkınca başka hemşire vardı. Kötü davranmadılar ama çokta ilgili değillerdi.Ertesi gün biraz daha geldi sütüm gelmediği zaman bi iki çay kaşıgı şerbetle idare ettim. İlk iki gün çok kuvvetli değildi sütüm. 3 . Günü maşallah bi geldi 7 ayına kadar ek gıda vermedim. 2,5 yaşına kadar emzirdim🤣