Maso ben özelde yaptım doğumumu yine olsa yine aynı yerde yaparım.isteyen istediği givi girip çıkıyor kimse birşey demiyor.ilk gece annem ve ablam beraber kaldılar mesela yanımda.
Olaya özel mi devlet mi diye değil de doktorun tutumuna bakmak lazım,normal doğum yanlısı mı değil mi? Mesela benim doktorum normal doğum yanlısıylı,zorunlu bir durum olmadıkça sezaryen yapmıyor.Herkes birşeyler söyler,özeli sevenler kadar sevmeyenler de oluyor,önemli olan sizin kendinizi nerde iyi hissettiğiniz.