Maso çakmak erdemde yaptım oğlumu yapmaz olaydım yasemin beyazgün adında bi merhametsize denk geldim bana suni sancı verip sonrada açılman yok deyip suyumu patlattı sonrasındada 10 saat sonra anca doğurursun deyip sezaryen yaptı mahvetti beni yani dşyeceğim oki özel hastanelerin hepsi aynı bana göre şimdi bu doğumumu bende ümraniye devlette yapmayı düşünüyorum zaten ameliyat olacağım belli özel bi ilgi alaka göremedimki zaten ilk doğumdada ayrıca bu eşinin yanında olma olayınıda duymuştum istediği zaman babası gelebiliyor odana zaten en fazla iki kişilik oluyor odalar diye biliyorum 👍 ilk doğumunsa ve normal düşünüyorsan tavsiyem kesinlikle devlet hem özele vereceğin o parayı çocuğunun eksiğini alırsın inan buna aklsızlık etmişim özelde doğurarak asla helalde etmiyorm o parayı ne hastane çalışanları ne dr hiçbiri ilgili değillerdi 😣