Maso tugbamehmetbaki tek kişilik oda sistemi varsa eğer para da alsalar mantıklı tabi bide kendi doktorum gelse çünkü hastanenin diğer bir kaç doktoruna gitmek zorunda kaldım ve hepsi yerlerine stajyer bırakıp gidiyorlar hastayla stajyer ilgileniyor ona ilgilenmek denirse tabi hiç bir şey soylemiyolar kendileri bakıp not alıyorlar sadece
tugbamehmetbaki Maso bilmiyorum bizim hastane güzel doktor icapci kimse p denk geliyor ama diyer türlü herşey guzel
Bulut74 Maso ben ilk Doğumda açılmam Yok diye özele gitmedim. Çünkü sezeryana alırlar korkusu vardı. Devlete gittim İstanbul Üsküdar Zeynep kamil de doğurdum. Tek sıkıtısı odaya geç çıkardılar. Bide yanımda kimse bırakmadılar. Ertesi gün 11:30 da geldi ailem çıkardılar. Şimdi yine hamileyim bu sefer özelde yapıcam inşalalh sırf rahat odada tek başıma kalayım diye yanımda eşim annem kalabilsin diye. Yoksa Doğumla ilgili bi sıkıntım olmadı. Rahat doğurdum. Doktorum da iyi davrandı motive etti sürekli.
Becem Bulut74 gece boyu anne kayınvalide eş hiç mi kimsenin kalmasına izin vermediler ? birde odalar kaç kişiydi ? Bende devlet düşünüyorumda sormak istedim
Bulut74 Maso doktor konusunda ya da ebe konusunda bişey diyemem iyilerdi. Ama oda konusunda igrençti. Bi de ben 9 ayıma kadar özelde muayene oldun Yalova’da, ailem İstanbul’da diye oraya geldim. Kartal eğitim araştırma hastanesinden oraya yolladılar beni.
Taila Maso zeynep kamildeki doktorlarda hemşirelerde okdar iyiki özelde görmediğim ilgiyi alakayı gördüm orada ben 👍
Adensu Maso normal dogumu ebeler yaptiriyor sezeryan olursa hangi doktor senin ki ise o geliyor yoksa nobetci kadin dogumcu hastanede bulunmuyor diye biliyorum özel cagiriliyor
Maso Bulut74 hiç gitmedim zeynep Kamile Haydarpaşa da muayene oluyorum Ümraniye de ki kadın doğum Hastanesini çok iyi temiz yeni diye anlatıyorlar
Bulut74 Maso bi sıkıntın olmazsa inşalalh normal doğurursun. Her hastane, doktor, ebe aynı olmuyor ki. Rabbim iyi insanlar çıkarsın karşımıza inşalalh 🙏😌
Minikpanda Maso canim duurumun varsa özele git esinde yaninda olur insan cekiniyor Kv desinden canin istedi cektigi birsey olur yada bir ihtiyac esine daha rahat soylersin diger ozel ihtiyaclarinida Karar senin iyi dusun yinede
Maso Minikpanda evet o konuda da cok tedirginim ailem ankarada ve dogumuma annem gelemez çalıştığı için kayınvalidemle de çok samimi değilim kavga etmedik ama herseyi paylasamiyorum o yüzden eşim yanımda olsun istiyorum doğum parasini bir şekilde kendim çıkarırım ama söylenenler beni tedirgin ediyor
pamuk_anne Maso doğum zaten ebelerin işidir bu sebeple bu konuda çok bir tedirginliğim yok aslında benim. Günümüzde doğumlari doktorların görevi gibi söyleseler de mesleki anlamda bu iş ebelerindir. Sezaryen gerektiren durumları kastetmiyorum ama 🙈
Maso pamuk_anne haklısınız ama bir kaç kere kendi doktorum dışında başka doktorla sıkıntı yaşadım soruyorum benim tek doktorum olmayacak mı diye kontrol tarihinizde hangi doktor varsa o muayene eder dediler
Minikpanda Maso canim insan kaderinde varsa birseyler baparsan yap nerde dogum yaparsan yap basina geliyor malesef oyuzden bolbol dua et aklina kotu seyler getirme
Musculus_sartorius tugbamehmetbaki merhaba. Devlette dogumu igdirdami yaptınız. Ben karar veremedim. Dogum surecini igdir devlette merak ediyorum odalar nasil dogumhane nasil cok mu acelecidirler diye. Bilgilendirebilirseniz sevinirim 🙂
tugbamehmetbaki Musculus_sartorius kardeşim burada yaptı o igdiri sevmedi devlete bile gitmedi iğdır da özelinden bile memnun kalmadı
Musculus_sartorius tugbamehmetbaki ağlamak istiyorum😥 devletin muayenesini sevemedim çinkü çok kalabalık olduğundan dolayı doktor pek ilgilenemiyor. Özel muayenehaneye gidiyorum ama doğuma karar veremedim. Eşimde 2 ay önceden gitmen gerek memlekete ben ayrı kalmak istemiyorum diyor. Bide bu sefer küçücük çocuğu uçakta basınca maruz bırakmış olacan diyor. Kafamda deli sorular