crash 8+5 im. Hiç bulantım yok aşermedim pek 🙂 yesem de ekşi tuzlu. Bebek ultrasonda solda duruyor gerçekte sağda demek oluyor sanırım. Ağustos 26 da Doğum inş. Çok merak ediyorum benimki ne acaba 🙂
Deletedmom05 Oziss ben kendimi bildim bileli hep bi erkek evlat isterdim ilk çocuğumu karnıma düştüğü günden beride erkek hissettim öyle imiş rabbim gonlume göre verdi şükür cnm💙
Oziss Deletedmom05 ay ne güzel evlatta tabi ki ayrım olmaz ama darısı bana 🙂 benim bulantm hiçç olmadı maşallah çok rahatım 🙂 bakalım pek hissedemiyorum ama 🙁
Deletedmom05 Oziss Bende hâlâ ara ara oluyor ama azaldı mesela 3 4 güne bi oluyor aman sende olmasn kaç haftalıksn cnm
Mrthtc Deletedmom05 darisida bana olur inslahh hayirlisiyla saglikli bi sekilde esim erkek bebek istiyor ilk cocugum 7 yildan sonra oldu tup bebekle😊 inslhya rabbim esimin gonlundekini versin hep hayaliydi hep diyor bi oglum olsunda azad koyayim ismini gece gunduz hayaller kuruyo dua edin ltfn
Deletedmom05 Mrthtc Ay canım yaa rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏🙏💙 tüp bebekle genelde erkek olurdu amaa kız miydi sizinki
Ebru_krm_mrt Çoğunluk erkek bu sene çevremdede böyle benim 2 gün sonra oğlum olacak benden 3 ay önce görümceminde erkek oldu benden 3 ay sonra eltiminde erkek 😂😃😂😃😂