Umudumm Oziss valla mide bulantım felan yok olmadı benım hiç , bazı şeyler koktu herşeyi yiyemedım halsizlik felan oldu ama onları da cok takmıyorum cok büyük bi belirti yok yani erkek gibi ondan 😂😂
Deletedmom05 Temmuzz Aynen forumda da cevremde de herkes erkek. Bende temmuzda doğum yapıcam Allahn izni ile.
Mrthtc Deletedmom05 darisida bana olur inslahh hayirlisiyla saglikli bi sekilde esim erkek bebek istiyor ilk cocugum 7 yildan sonra oldu tup bebekle😊 inslhya rabbim esimin gonlundekini versin hep hayaliydi hep diyor bi oglum olsunda azad koyayim ismini gece gunduz hayaller kuruyo dua edin ltfn
Deletedmom05 Babyboymom Aynen canım bende duydum bi arkadaşımdan onada hemşire demiş. Hayırlısı olsun rabbim gönlüne göre versin💙💕
Kubra_ali Deletedmom05 ay Benim de erkek doğuyor rabbim hayirkisinu versin ama doktor kız dese tepkim ne olur bilmiyorum erkeğe çok alistirdim kendimi😊😅
mhm Deletedmom05 Bence de erkek senesi kimde duysam erkek bebis geçen sene kız senesiydi diye biliyorum 😀😁😂