Nes7616 yalnız bunun özgüvenle iyi çocuk yetiştirmekle, ya da pimpirikli olmakla asla alakası yok. Ben her iki çocuğuma 8 aylıkken kaşık verdim yemekleri yemeği öğrensin diye. Banyoya giderler oynarlar duş alırlar ama nolursa olsun yalnız bırakmam. Çocuklar 1 dk da boğuluyor. Bugüne kadar olmaması asla olmayacağı anlamına gelmez. Evet serbest bırakmak iyidir ama hiçbir durumda çocuk yalnız bırakılmaz. İnanmıyorsanız gidip istatistiklere bakabilirsiniz. Her şeyi ben biliyorum tavrınız doğru değil. İnsanız her gün yeni bir şey öğreniyoruz. Burda ayrıca post açıp sorabilirsiniz bilir kişilere. Sizin savunduğunuz şey asla doğru değil