cansureis Burda önüne bez ıslatmış koyan bi kadın derken?
Böyle bir cümle kurmadım, okuduğunu anlamanızı isterim
Böyle bir cümle kurdum.
Çünkü şaşkınlıkla izliyorum inanın, bu kadar acelesi olmamalı bu meselenin. Çocuğunu tek bırakacak kadar. 1 dakika da neler olabileceğini bilemezsiniz o bir çocuk, oyun oynuyor dersin Allah korusun farklı bir şey olur. 2. Çocuk elbet istersiniz ama bu birinci çocuğunuzu bu şekilde bırakıp olmamalı.
cansureis Şu forumda neden kendi düşüncesinde olmayan insanları hemen bi dışlama hemen bi aşağılama ben doğru olmadığını düşünüyorum yaparsanda kendin bilirsin demek ne kadar zor geliyor?
Ayrıca kimseyi aşığalayıp, dışlamadım. Ama sen kendin bilirsin de diyemem. Çocuk gelişimi mezunuyum 1 sene 2-3 yaş ile çalıştım ve 1 dakika da bir oyuncak ile bile kendine zarar verebilir, düşebilir. İlgisi dağılabilir. Doğru olmayan şey doğru değil denir. Kendin bilirsinler bırakamam. Kusura bakmayın