Nes7616 siz beni normalde tanısanız benim ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız 😄 ben relax bir insanım asla pimpirik biri olmadım. Ben sağlıkçıyım boğulma vakalarından bi habersiniz onu anladım da, niye ısrarla savunup bize cahil teyze muamelesi yapıyorsunuz ki:)) çocuk banyoda mutfakta yalnız bırakılmaz ASLA bırakılmaz. Siz yaparsınız yapmazsınız beni bağlamaz ama gelip savunmayın bari. Benim çocuklarım da 40 dk ya yakın duşta yalnız kalırlar ama o arada sevişmeye gitmiyorum, beyniniz algılamıyor sanırım ne demek istediğimi..