Size katiliyorum👍🏻Ben azerbaycanliyim, Istanbula gelin geldim. Bizde hic boyle bi sey yok, burda ne kadar sezeryan dusmani varmis, sok geciriyorum resmen. Tamam dogal dogum iyi bi sey ama, bu kadar da abartilmamali sezeryan olayi. Sonuc olacak, oda dogum, sagliksiz ve kotu bi sey olsa insanlar yapmaz. Su an bir sorunum yok cok sukur, ve agridan sancidanda zerre korkum yok, ama korktugum sey beklenmedik durumlar ve sonuclar. Kac arkadasim normal dogumla girdi hastaneye, normal dogum sancisi agrisi cekip mecbur sezeryana alindilar mesela. Bu tur durumlarin olasiligi mesela canimi sikiyor. Ya her neyse ne. Neden kalkipda insanlara bi seyleri anlatmaya calisiyoruz ya sanki sakincali biseymis gibi. Cok yalnis bu yanasmalar, zaman geldikce canimi daha cok sikiyor artik. Normal dogum yapmak yuce basari gibi, yapmayanlar eksik gibi