Havvakc kardeşlerim, ben, tüm kuzenlerim keyfimizden sezeryan istedik başından beri, öyle de oldu, hiç de pişman değiliz, annelerimiz hep normal doğurmak zorunda kalmışlar istemeye istemeye🥲
biz çektik siz de çekinciler bu sezeryan düşmanları.. valla annem 5 normal doğurmuş ki kolay doğum yapan bir kadın ona rağmen , o sancıya değmez gidin sezeryan olun alt takımı bozmayın derdi 😅 ki sezeryandan sonrası zor derler , ben sezeryanın 2. Gününden itibaren çok rahattım, eğil kalk yormadı beni ki çok hareketliydim, normal doğum yapanlardan daha hızlı toparladık çoğumuz. Tercih meselesi zorunda olan da var keyfinden olan da, kimseyi ilgilendirmez , saatlerce ağrı sızı çekmek isteyen de buyursun çeksin, doğallığı tercih etsin o da bizi ilgilendirmez 🤷♀️