Limon1919 hayır hiç ilaç kullanmadım, hatta gebelik de düşünmüyordum daha, kisti duyunca doktora deneyelim mi dedim o da deneyin yani dedi biz de denedik o ay hemen. Umudunuzu kaybetmeyin ben bilmiyordum hiç kistim vs olduğunu, ilk duyduğumda şok oldum ağladım baya korktum, sonra kadınların yüzde 50sinde varolduğunu gördüm, geçen doktora gittiğimde sordum kiste bakar mısınız diye görünmeyecek kadar küçülmüş, sanırım bu kistler zaten kan dolu olduğu için içi, regl olunmadığında küçülüyormuş.