Merhaba benim çikolata kistim 5 cm sağ yumurtaligimda evlendikten sonra öğrendim dünyam başıma yıkıldı özelde bi doktora gittim direk çocuk olmaz zor olur dedi hemen çocuk düşündüm en azından deneyim dedim 6 ay kadar olmazsa tamam olmuyordur diye düşünürüm dedim ama cok stresli bi durummus. İlk denememizde hamile kaldim elhamdülillah 12 haftaligim suan,yani çok stres yapmaya gerek yokmuş hamile kalan cok car kistle